Чак 87 одсто грађана рачуне за електричну енергију плаћа преко портала
„Увид у рачун“, пословних банака и Поште Србије, а свега 13 одсто на благајнама
„Електропривреде Србије“. Због унапређења ефикасности, дигитализације услуга и
оптимизације трошкова од 1. новембра сукцесивно ће доћи до престанка
благајничког рада у пословницама ЕПС.
Истовремено, у наредних годину дана од 1. новембра до 30. октобра 2025.
корисници који буду плаћали рачуне преко портала и апликације „Увид у рачун“
оствариће попуст од 30 динара на наредном рачуну и на тај начин неће имати
трошак провизије. За грађане који желе да измире рачуне на шалтерима Банке
Поштанске штедионице у наредних шест месеци омогућена је нижа провизија у
износу од 30 динара. Такође, „Електропривреда Србије“ је раније свима који
пређу на електронски рачун омогућила додатни попуст од 50 динара на сваком
наредном рачуну.
Број корисника електронског сервиса “Увид у рачун" расте из дана у
дан и премашио је 600.000, што је додатно убрзало тренд смањења броја
трансакција на благајнама. На порталу и апликацији грађани могу да преузму и
плате рачун, имају преглед потрошње и уплата у последње три године, као и низ
других корисних информација.
Грађани ће у пословницама ЕПС, као и до сада, моћи да добију све
информације о уговорима и рачунима, као и да поднесу рекламације.