Sve više
građana koristi aplikaciju i portal „Uvid u račun“, a broj korisnika premašio
je pola miliona. Ovu uslugu „Elektroprivrede Srbije“ kupci ocenjuju kao veoma
korisnu, a korišćenje portala je jednostavno, kao i proces registracije i
prijave.
Od
pokretanja portala i aplikacije „Uvid u račun“ svi kupci na lagan i brz način
mogu da dobiju svoj račun, odmah po formiranju i pre klasičnog slanja putem
pošte. Građani preko aplikacije, odnosno portala, mogu i da plate račun putem
sistema instant plaćanja (IPS skeniraj) ili platnim karticama. Građani ističu da
je ušteda vremena ključna jer cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema
odlaska u poštu ili banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu.
Svim
korisnicima na jednom mestu na raspolaganju su i veoma korisne informacije o
potrošnji. Dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz
prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama. Osim
računa i broja potrošenih kilovata, tu je i brz link do praktičnih saveta kako
uštedeti struju.
Istovremeno,
sve više je građana koji su se opredelili da račun za električnu energiju
dobijaju isključivo elektronskim putem, umesto u papirnoj formi i time doprinose
očuvanju životne sredine. Oni već od prvog narednog računa imaju pravo na popust
od 50 dinara.