Pravo na
popust od 50 dinara na računu za električnu energiju imaće kupci na
garantovanom snabdevanju koji se opredele za zamenu papirnih računa
elektronskim, odlučila je Skupština „Elektroprivrede
Srbije“ AD.
Skupština
je prihvatila predlog Nadzornog odbora da se domaćinstvima i malim kupcima
umanje računi za 50 dinara počev od prvog narednog obračuna od dana prijema
zahteva za dostavu elektronskog računa.
- Zamena
papirnih računa elektronskim je još jedan korak modernizacije i procesa
digitalizacije „Elektroprivrede Srbije“ i
nastojanja da se domaćinstvima i malim kupcima omogući brz i jednostavan uvid u
potrošnju električne energije, ali i plaćanje računa. Osim toga, EPS na ovaj
način pokazuje društvenu odgovornost, odnosno odgovornost prema životnoj
sredini, jer manje papirnih računa znači manje papirnog otpada i uništavanja
drveća - izjavila je ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović
Handanović, zastupnik Vlade Republike Srbije u Skupštini EPS.
Digitalna
usluga elektronski račun može se aktivirati od decembarskog obračuna podnošenjem
zahteva elektronskim putem (ugovaranje.bg@eps.rs, ugovaranje.ns@eps.rs, ugovaranje.kv@eps.rs, ugovaranje.ni@eps.rs; ugovaranje.kg@eps.rs) ili lično
na šalterima EPS. Zahtev se može preuzeti na sajtu i šalterima „Elektroprivrede
Srbije“, a prilikom prijave potrebno je dostaviti naplatni broj sa računa i
elektronsku adresu za dostavu računa. Na portalu Uvid u račun kupci će
jednostavno moći da aktiviraju uslugu.
- Sada
želimo dodatno da motivišemo naše građane da ne čekaju papirni račun i da ne
čekaju ispred šaltera, jer za to više nema potrebe. Elektronski račun značajno
skraćuje period od dana izdavanja računa do dana prijema od strane kupca.
Zamenom papirnih računa elektronskim, koja će doneti i optimizaciju troškova
kompanije, daćemo i pozitivan impuls očuvanju životne sredine – izjavio je Dušan
Živković v.d. generalnog direktora EPS.
EPS je
intenzivirao digitalizaciju usluga za kupce početkom novembra pokretanjem novog
portala Uvid u račun, na koji se do sada registrovalo skoro 270.000 korisnika.
Uskoro će kupcima biti dostupna i mobilna aplikacija i to na srpskom i
engleskom jeziku, uz mogućnost slanja obaveštenja i podnošenja reklamacija.