Čak 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala
„Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama
„Elektroprivrede Srbije“. Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i
optimizacije troškova od 1. novembra sukcesivno će doći do prestanka
blagajničkog rada u poslovnicama EPS.
Istovremeno, u narednih godinu dana od 1. novembra do 30. oktobra 2025.
korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“
ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati
trošak provizije. Za građane koji žele da izmire račune na šalterima Banke
Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena je niža provizija u
iznosu od 30 dinara. Takođe, „Elektroprivreda Srbije“ je ranije svima koji
pređu na elektronski račun omogućila dodatni popust od 50 dinara na svakom
narednom računu.
Broj korisnika elektronskog servisa “Uvid u račun" raste iz dana u
dan i premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja
transakcija na blagajnama. Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i
plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz
drugih korisnih informacija.
Građani će u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve
informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije.