Sve manje građana plaćalo je račune na blagajnama „Elektroprivrede Srbije“
i zato je bila logična odluka da od 1. novembra prestane blagajnički rad. Od tada
do kraja januara nastavljen je trend pada broja uplata i u pet velikih gradova u
kojima su do 1. februara blagajne radile. U Beogradu je račune na blagajni EPS platilo
svega 1,8 odsto kupaca, dok je procenat u Novom Sadu i Kraljevu još manji, tek jedan
odsto – rekao je Aleksandar Bjeličić, izvršni direktor za snabdevanje u EPS, u Jutarnjem
dnevniku RTS.
On je istakao da poslovnice EPS nastavljaju sa radom, a na šalterima,
kao i do sada, građani mogu da dobiju informacije o računima, ugovorima, da podnesu
prigovore, reklamacije i da dobiju ostale informacije.
- EPS intenzivno radi na unapređenju poslovnog sistema i digitalizaciji
usluga u cilju podizanja nivoa i kvaliteta usluga za naše kupce. Mere kao što je ova
doprinose boljoj efikasnosti, optimizaciji i smanjenju troškova, s jedne strane i boljoj
usluzi kupcima, s druge strane – rekao je Bjeličić. – Zaposleni koji su radili na
blagajnama već su obučeni i raspoređeni na druge poslove u vezi sa unapređenjem odnosa
sa kupcima.
Bjeličić je naglasio da broj korisnika elektronskog servisa “Uvid u
račun" raste iz dana u dan i sada je oko 720.000. Na portalu i aplikaciji građani
mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine,
kao i niz drugih korisnih informacija. Od novembra prošle do 30. oktobra ove godine
svi novi i stari korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije ostvariće
popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.
Takođe, EPS je svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od
50 dinara na svakom narednom računu, a aktiviranje usluge elektronskog računa doprinosi
i očuvanju životne sredine.