Popusti za elektronsko plaćanje računa

3.2.2025.
Aleksandar Bjeličić, izvršni direktor za snabdevanje u EPS, u Jutarnjem dnevniku RTS

Sve manje građana plaćalo je račune na blagajnama „Elektroprivrede Srbije“ i zato je bila logična odluka da od 1. novembra prestane blagajnički rad. Od tada do kraja januara nastavljen je trend pada broja uplata i u pet velikih gradova u kojima su do 1. februara blagajne radile. U Beogradu je račune na blagajni EPS platilo svega 1,8 odsto kupaca, dok je procenat u Novom Sadu i Kraljevu još manji, tek jedan odsto – rekao je Aleksandar Bjeličić, izvršni direktor za snabdevanje u EPS, u Jutarnjem dnevniku RTS.

On je istakao da poslovnice EPS nastavljaju sa radom, a na šalterima, kao i do sada, građani mogu da dobiju informacije o računima, ugovorima, da podnesu prigovore, reklamacije i da dobiju ostale informacije.

- EPS intenzivno radi na unapređenju poslovnog sistema i digitalizaciji usluga u cilju podizanja nivoa i kvaliteta usluga za naše kupce. Mere kao što je ova doprinose boljoj efikasnosti, optimizaciji i smanjenju troškova, s jedne strane i boljoj usluzi kupcima, s druge strane – rekao je Bjeličić. – Zaposleni koji su radili na blagajnama već su obučeni i raspoređeni na druge poslove u vezi sa unapređenjem odnosa sa kupcima.

Bjeličić je naglasio da broj korisnika elektronskog servisa “Uvid u račun" raste iz dana u dan i sada je oko 720.000. Na portalu i aplikaciji građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija. Od novembra prošle do 30. oktobra ove godine svi novi i stari korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije. Takođe, EPS je svima koji pređu na elektronski račun omogućio dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu, a aktiviranje usluge elektronskog računa doprinosi i očuvanju životne sredine.

Vrh