Broj korisnika portala i aplikacije „EPS Uvid u
račun“ raste iz dana u dan i premašio je 615.000, a od 1. novembra ove godine od 31. oktobra 2025.
„Elektroprivreda Srbije“ odobrava popust od 30 dinara na naredni račun za
plaćanje preko portala i aplikacije – rekao je Aleksandar Bjeličić, izvršni direktor
za snabdevanje, u Jutarnjem dnevniku Radio-televizije Srbije.
Bjeličić je istakao da od 1. novembra počinje sukcesivan
prestanak blagajničkog rada u poslovnicama EPS i da je ova odluka bila sasvim očekivana
jer sve manje građana, svega 13 odsto, plaća račune na blagajnama EPS, a čak 87 odsto
račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka
i Pošte Srbije. Od 1. novembra do 1. februara naredne godine radiće samo
blagajne koje imaju najveći broj transakcija i koje su u najvećim gradovima -
Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu. Svi koji su radili na
blagajnama sada će biti angažovani na poboljšanju usluga za kupce.
- Na šalterima, kao i do sada, građani mogu da
dobiju informacije o računima, ugovorima, da podnesu prigovore, reklamacije i
da dobiju ostale informacije. Oni koji nisu vični informacionim tehnologijama, prvenstveno
stariji sugrađani, moći će da
plate račune, kao i sve svoje druge račune, na šalterima pošta, banaka i
ostalih platnih institucija. Banka Poštanska štedionica je ponudila proviziju
od 30 dinara građanima koji plaćaju EPS-ove račune na njihovim šalterima, za
iznose do 6.000 dinara – rekao je Bjeličić.
On je podsetio da EPS odobrava i popust od pet
odsto za redovno plaćanje računa koji koristi 65 odsto građana, a svi kupci mogu
i da se opredele za elektronski račun i ostvare dodatni popust od 50 dinara.
Kada je reč o reklamacijama u Novom Sadu, Bjeličić
je objasnio da nijedan građanin neće biti oštećen.
- Broj reklamacija iznosi samo 0,4 odsto u odnosu
na ukupan broj faktura koje smo izdali na nivou Srbije. U Novom Sadu bilo je
oko 5.800 reklamacija. Do sada je obrađeno više od polovine ukupnog broja
reklamacija i više od pola bilo je neopravdano. Mnogi su već dobili korigovane
račune. Važno je ponoviti da će svima biti odgovoreno na reklamaciju i nijedan
kupac neće biti oštećen – rekao je Bjeličić.