Све мање грађана плаћало је рачуне на благајнама „Електропривреде Србије“
и зато је била логична одлука да од 1. новембра престане благајнички рад. Од тада
до краја јануара настављен је тренд пада броја уплата и у пет великих градова у
којима су до 1. фебруара благајне радиле. У Београду је рачуне на благајни ЕПС платило
свега 1,8 одсто купаца, док је проценат у Новом Саду и Краљеву још мањи, тек један
одсто – рекао је Александар Бјеличић, извршни директор за снабдевање у ЕПС, у Јутарњем
дневнику РТС.
Он је истакао да пословнице ЕПС настављају са радом, а на шалтерима,
као и до сада, грађани могу да добију информације о рачунима, уговорима, да поднесу
приговоре, рекламације и да добију остале информације.
- ЕПС интензивно ради на унапређењу пословног система и дигитализацији
услуга у циљу подизања нивоа и квалитета услуга за наше купце. Мере као што је ова
доприносе бољој ефикасности, оптимизацији и смањењу трошкова, с једне стране и бољој
услузи купцима, с друге стране – рекао је Бјеличић. – Запослени који су радили на
благајнама већ су обучени и распоређени на друге послове у вези са унапређењем односа
са купцима.
Бјеличић је нагласио да број корисника електронског сервиса “Увид у
рачун" расте из дана у дан и сада је око 720.000. На порталу и апликацији грађани
могу да преузму и плате рачун, имају преглед потрошње и уплата у последње три године,
као и низ других корисних информација. Од новембра прошле до 30. октобра ове године
сви нови и стари корисници који буду плаћали рачуне преко портала и апликације оствариће
попуст од 30 динара на наредном рачуну и на тај начин неће имати трошак провизије.
Такође, ЕПС је свима који пређу на електронски рачун омогућио додатни попуст од
50 динара на сваком наредном рачуну, а активирање услуге електронског рачуна доприноси
и очувању животне средине.