По укидању ванредног стања, радно
време шалтера ЈП ЕПС враћено је на уобичајен режим рада. Купцима је омогућено да на
шалтерима измире своје
рачуне, закључе Уговор о снабдевању електричном енергијом, поднесу приговор или изврше друге
активности у вези са електричном енергијом, и то уз поштовање свих препорука и
мера заштите у циљу сузбијања ширења вируса COVID-19.
Преглед шалтера ЈП ЕПС можете
погледати овде.
Купцима се препоручује да, због
личне безбедности и сигурности других грађана и запослених у ЈП ЕПС, и надаље
користе предности електронске комуникације, као и да своје рачуне за електричну
енергију измирују путем e-banking сервиса, m-banking сервиса, као и очитавањем QR кода
који се налази на рачуну.