Подсећамо грађане да је 1. априла почело редовно месечно очитавање бројила. Због специфичне ситуације узроковане ванредним стањем и због опасности коју носи вирус COVID-19, у свим случајевима у којима очитавање захтева улазак у индивидуалне стамбене објекте, ЈП ЕПС је позвао купце да очитају бројила са молбом да очитано стање са датумом очитавања истакну на видном месту на улазу у своје објекте.
Поред тога, потрошачима је омогућено да јаве стање са бројила позивом на број телефона који је назначен на рачуну, или путем мејла слањем података (име и презиме, адреса, ЕД број, стање на бројилу и датум очитавања) на мејл адресе према локацији бројила.
Адресе за дистрибутивна подручја су:
подручје Београда
info.centar@epsdistribucija.rs
подручје Војводине
prijavastanja.ev@eps.rs
подручје Краљева
prijavastanja.kv@eps.rs
подручје Крагујевца
prijava.stanja.kg@eps.rs
подручје Ниша
stanja.jugoistok@eps.rs
„Електропривреда Србије” апелује на купце да у току ванредног стања проузрокованог пандемијом корона вируса, због личног здравља и безбедности других грађана, уколико су у могућности користе предности електронске комуникације, односно апликације које су потрошачима на располагању на сајту ЈП ЕПС.
ЕПС подсећа да купци - домаћинства путем апликације "Увид у рачун"
могу брзо и лако да преузму копију рачуна, прате потрошњу електричне енергије на мерном месту и виде своје раније обрачуне и уплате, а могу и да плате дуговање не чекајући да рачун стигне редовном поштом.
Препоручујемо и да се рачуни плате без одласка на шалтер или друга наплатна места и то електронски, коришћењем e-banking сервиса, m-banking сервиса, као и помоћу QR кода који се налази на рачуну.
Грађанима који нису у могућности да у време епидемије корона вируса користе предности електронске комуникације, на располагању су надлежне службе на шалтерима ЈП ЕПС које, због поштовања свих мера заштите, раде скраћено, и то радним данима од 7 до 12 сати.
Преглед шалтера ЈП ЕПС који раде можете погледати овде
Купцима из категорије домаћинства на располагању је и апликација "Калкулатор потрошње"
посредством које грађани могу информативно обрачунати висину свог месечног рачуна.
Купцима је омогућено и да приговор на рачун упуте електронским путем избором одговарајуће адресе у табели "Контакти за информације"
или на адресу
garantovano.snabdevanje@eps.rs.
На исти начин, купци који нису добили рачун за електричну енергију могу затражити копију рачуна или било коју другу информацију.