Е-сервис ЕПС за брже услуге

24.11.2023.
Нови портал „Увид у рачун“ представљен на „Smart eGovernment 2023“


Развој инфраструктуре, увођење беспапирног пословања и портала „Увид у рачун“ најзначајнија су достигнућа у области информационих технологија у „Електропривреди Србије“ у овој години, рекао је Миодраг Богдановић, директор Сектора за информационо-комуникационе технологије, на отварању 18. регионалне конференције „Smart eGovernment 2023“.

- ЕПС ради на развоју е-сервиса како би грађанима пружили још боље услуге. Нови портал „Увид у рачун“, плаћање рачуна и дигитализација осталих процеса уводе се   да би грађани у будућности све могли да завршавају од куће. ЕПС је већ развио систем за предвиђање потрошње електричне енергије коришћењем методологије вештачке интелигенције - рекао је Богдановић.

На новом порталу „Увид у рачун“ за 22 дана регистровано је 220.000 корисника и 35.000 уплата, рекла је Јадранка Ристић, директор Дирекције за јавно снабдевање у „Електропривреди Србије“.

- Портал намењен свим купцима на гарантованом снабдевању покренут је 1. новембра и резултат је модернизације и унапређења пословног система ЕПС. Омогућава брз и једноставан приступ е-рачуну одмах по формирању, као и безбедно и брзо плаћање без одласка у пошту или банку. Плаћање је могуће методом ИПС скенирај или платним картицама. На порталу су доступне архиве рачуна и уплата из претходне три године - рекла је Ристић. - Портал ће се и даље унапређивати. Корисници ће моћи да поднесу приговор, план је да буде доступан и на енглеском језику, а ради се и на увођењу апликације.

О изазовима у имплементацији портала говорила је Јелена Величковић, шеф Службе за подршку, ЕПС Снабдевање Краљево, која је истакла да су се они односили на интеграцију података из система наплате пет регионалних подручја у јединствени модел података, као и на унапређење функционалности претходних регионалних портала и аутоматизовани пренос података за дневно ажурирање. 

Врх